1. Pjotrus
  2. Overige programmatuur en andere zaken
  3. dinsdag 29 april 2014
[FONT=Times New Roman] [/FONT][FONT=Calibri]Ik heb Microsoft Office Enterprise 2007 (de Engelse versie).[/FONT]
[FONT=Times New Roman] [/FONT][FONT=Calibri]Het lukt me niet om woordafbreking (hyphenation) te gebruiken.[/FONT]
[FONT=Times New Roman] [/FONT][FONT=Calibri]Ik heb in de setup van het programma al het volgende gedaan:[/FONT]
[FONT=Times New Roman] [/FONT][FONT=Calibri]In het vak onder: 'Customize how Microsoft Office programs run' staat op de bovenste regel als eerste 'Microsoft Office'.[/FONT]
[FONT=Times New Roman] [/FONT][FONT=Calibri]Daar heb ik op het pijltje ervoor geklikt. Dan krijg je drie opties te zien. Ik heb aangeklikt 'Run all from my computer'.[/FONT]
[FONT=Times New Roman] [/FONT][FONT=Calibri]Ook bij het vakje 'Office tools heb ik de optie 'Run all from my computer' aangeklikt. [/FONT]
[FONT=Times New Roman] [/FONT][FONT=Calibri]Als alles geinstalleerd is heb ik Word opgestart. Hyphenation heb ik op automatisch gezet en bij de options heb ik de hyphenation zone op 0,75 cm laten staan. Wat ik wel enigszins vreemd vind is dat je niet ziet wat je aangezet hebt of komt dat omdat ik alles al ongeveer heb geprobeerd?[/FONT]
[FONT=Times New Roman] [/FONT][FONT=Calibri]Maar er wordt geen woord afgebroken en als ik een document opstart waarin ik het geprobeerd heb komt er steeds te staan dat Word hyphenation not available is en dat ik het eerst moet installeren.[/FONT]
[FONT=Times New Roman] [/FONT][FONT=Calibri]Wie kan mij helpen?[/FONT]
[FONT=Times New Roman] [/FONT]
Reacties (0)

Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Reageer als een van de eersten op dit bericht!
Gast
Je antwoord
Upload bestanden of afbeeldingen voor deze discussie door op de uploadknop hieronder te klikken. Ondersteund formaten: gif,jpg,png,jpeg,zip,rar,pdf
• Invoeren • Verwijder Upload bestanden (maximum bestandsgrootte: 2 MB)
Nog geen HCC-gebruikersaccount aangemaakt? Klik dan hier.

Inloggen