Ik maak gebruik van OS X El Capitan, versie 10.11.6 en Mail versie 9.3.
Sinds 2 weken is het niet meer mogelijk om uitgaande mails te verzenden via het programma Mail. Met Ziggo Webmail lukt het nog wel.
Volgens Ziggo staan alle instellingen goed, en de Apple helpdesk geeft niet thuis, omdat de nieuwste software niet geïnstalleerd is.
Dit lukt niet meer omdat mijn IMac van begin 2009 niet meer geüpdatet kan worden.
De foutmelding die ik krijg is als volgt: De reactie van de server was: Je moet eerst inloggen als je poort 587 gebruikt.
Poort 587 staat echter open volgens de Ziggo helpdesk, nadat zij mij aanwijzingen gegeven hadden om dit te controleren.
Wie heeft een oplossing voor dit probleem?
Hans Jager
- Adammer
- Overige programmatuur en andere zaken
- zondag 17 juni 2018
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Reageer als een van de eersten op dit bericht!
Reageer als een van de eersten op dit bericht!