1. Peerke
  2. Overige programmatuur en andere zaken
  3. maandag 12 oktober 2015
Met de recente komst van Office-2016 heeft Microsoft de render-engine (=deel dat het beeld genereert aan de hand van de HTML-code uit de Email) gewijzigd van Word in nieuwe browser: Edge. Hierdoor loop ik tegen het probleem aan, dat m.n. bij Emailings die tot nu correct werden weergegeven, deze ineens 'schots en scheef' staan en dus de opmaak 'kapot' is.....

Vraag: weet iemand of het mogelijk is, om binnen Office-2016, zelf te bepalen welke render-engine gebruikt wordt: Edge of Word of....?

Grtz.,
Peerke
Reacties (1)
Geaccepteerd antwoord In Afwachting Moderatie
[QUOTE=Peerke;284270]Met de recente komst van Office-2016 heeft Microsoft de render-engine (=deel dat het beeld genereert aan de hand van de HTML-code uit de Email) gewijzigd van Word in nieuwe browser: Edge. Hierdoor loop ik tegen het probleem aan, dat m.n. bij Emailings die tot nu correct werden weergegeven, deze ineens 'schots en scheef' staan en dus de opmaak 'kapot' is.....

Vraag: weet iemand of het mogelijk is, om binnen Office-2016, zelf te bepalen welke render-engine gebruikt wordt: Edge of Word of....?

Grtz.,
Peerke[/QUOTE]

Wat onder outlook 2013 goed werkte bemerk ik nu ook in Outlook 2016 De opmaak van HTML is een chaos en er is daar nog geen struktuele oplossing voor.
Tevens werkt het netwerkprinten nog maar met 1 exemplaar en loopt de printQ vast bij het willen afdrukken van een 2e exemplaar.
Kortom snel ellende bij Office 2016 . Door deze kinderziektes is heel office 2016 nog niet bruikbaar, Advies is om niet te updaten naar 2016 als de kinderziektes niet zijn opgelost. Ik wacht met spanning de eerste 2016 updates af om te zien of daarmee de problemen verholpen worden.
  1. meer dan een maand geleden
  2. Overige programmatuur en andere zaken
  3. # 1
  • Pagina :
  • 1

Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Reageer als een van de eersten op dit bericht!
Gast
Je antwoord
Upload bestanden of afbeeldingen voor deze discussie door op de uploadknop hieronder te klikken. Ondersteund formaten: gif,jpg,png,jpeg,zip,rar,pdf
• Invoeren • Verwijder Upload bestanden (maximum bestandsgrootte: 2 MB)
Nog geen HCC-gebruikersaccount aangemaakt? Klik dan hier.

Inloggen