1. AaKaJee
  2. Overige programmatuur en andere zaken
  3. dinsdag 29 april 2014
Ik worstel al een tijdje met de weergave van Outlook.com (hierna te noemen Outlook) in Google Chrome. Outlook start wel, maar dan vertoont het scherm slechts een deel van de menubalk van Outlook en verder een volkomen wit scherm. De email is niet te zien.
Inmiddels ben ik er achter dat de taakbalk van Norton waarschijnlijk de boosdoener is. In deze taakbalk is o.a. de Norton Identity-Safe is opgenomen. De Norton Identity-Safe gebruik ik voor mijn wachtwoorden die ik daardoor in elke browser en op elk apparaat kan gebruiken. Als ik deze taakbalk uitschakel komt Outlook a.h.w. tevoorschijn, maar dan kan ik mijn wachtwoordensafe niet meer gebruiken. Het is niet efficiënt om steeds om en om te schakelen.

In Internet Explorer en Firefox werkt Outlook gewoon zoals het moet werken.
Deze malheur was er enige tijd geleden niet, opeens was het daar. Ik vermoed na of een wijziging in Google Chrome of in Norton Indentity-Safe.

Ik heb al tot tweemaal toe een feedback naar Google gezonden, maar zonder antwoord (geven ze standaard niet, maar je weet maar nooit) of resultaat.
Op andere fora heb ik het probleem eenmaal gevonden maar dit heeft geen resultaat opgeleverd.

Heeft een HCC-er ditzelfde probleem wel eens gehad?

Met vriendelijke groeten
Aad Kramer
Reacties (0)


Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Reageer als een van de eersten op dit bericht!
Gast
Je antwoord
Upload bestanden of afbeeldingen voor deze discussie door op de uploadknop hieronder te klikken. Ondersteund formaten: gif,jpg,png,jpeg,zip,rar,pdf
• Invoeren • Verwijder Upload bestanden (maximum bestandsgrootte: 2 MB)
Nog geen HCC-gebruikersaccount aangemaakt? Klik dan hier.

Inloggen