1. HermanZ
  2. Overige programmatuur en andere zaken
  3. vrijdag 07 februari 2014
Het besturingssysteem van mij PC is Windows 7, Ik heb 3 emailadressen die ik via Outlook bedien. De laatste tijd kreeg ik berichten dat Outlook bijna vol was (940 MB met een max van ik dacht 975 MB)
Ik begreep dit niet omdat Outlook op mijn PC staat met nadrukkelijk ook het doel om de emails op mijn PC te kunnen bewaren (en te ordenen) Ik gebruik Gmail als belangrijkste adres en ik heb daar gecheckt of ik een probleem heb, maar ik heb 27 % van de beschikbare capaciteit gebruikt en met de adrsssen van UPC en HCC heb ik zo wie zo geen probleem.

Verder heb ik op Google naar een oorzaak en oplossing gezocht, maar niet gevonden, dus ook niet bij Microsoft.

Sinds gisteren is kennelijk de box helemaal vol want ik ben nu de menubalk kwijt en kan dus nog wel de mail en de boxen zien en gebruiken, maar ik kan geen nieuwe mail aanmaken. Verder ben ik toch gaan zoeken naar mail die ik weg kan gooien, maar het programma weigert om daar aan mee te werken met de boodschap dat het geen verbinding meer kan maken met IMAP van de server.

Rara hoe kan dit allemaal?
Wie heeft hier zicht op en kan mij helpen?

Ik kan gelukkig nog wel online bij mijn email komen!
Reacties (1)
Geaccepteerd antwoord In Afwachting Moderatie
outlook ? welke ? outlook office, outlook.com, outlook expres.?
Mijn eerste gedachte is: Mailbox vol.
Kun je er met webmail bij ?
....Bert P
  1. meer dan een maand geleden
  2. Overige programmatuur en andere zaken
  3. # 1
  • Pagina :
  • 1

Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Reageer als een van de eersten op dit bericht!
exHCClid
Je antwoord
Upload bestanden of afbeeldingen voor deze discussie door op de uploadknop hieronder te klikken. Ondersteund formaten: gif,jpg,png,jpeg,zip,rar,pdf
• Invoeren • Verwijder Upload bestanden (maximum bestandsgrootte: 2 MB)
Nog geen HCC-gebruikersaccount aangemaakt? Klik dan hier.

Inloggen