1. dr. Hugo L. Walg
  2. Windows 10
  3. maandag 17 augustus 2020
Ik heb een bevriende familie van digibeten. Hij heeft een Windows 10 systeem waar Office 365 los bijgekocht is. Hij heeft wél een Microsoft-account, maar zelf géén Outlook email adres in gebruik, maar zit bij Planet.nl. Nu heeft zijn vrouw een inlogaccount op die PC gemaakt, en nu wil zij de mail van Office 365 ook gebruiken, maar ook alleen met een eigen email-adres bij KPN. Hoe krijg ik het in Office 365 voor elkaar om haar met een eigen e-mail adres toe te voegen zonder dat ze de rest krijgt, en ook, zonder dat ze wordt lastig gevallen met allemaal Microsoft-reclame en pushes. Ze wil haar mail en die van haar man gescheiden houden, en ze willen elkaars mail ook niet kunnen zien in Outlook. Ik dacht dat dat simpel was, totdat ik de installatie wilde doen, en Office met allemaal vragen kwam, die ik niet kan beantwoorden.
Wat moet ik nu opgeven als ik Office voor haar eigen inlogaccount wil installeren? Mag ik daar eventueel met een goeroe/deskundoloog over bellen, b.v. Ger Stok of Martin Bekelaar?

vriendelijke groet,
Hugo Walg (CompUsers)
Reacties (1)
Geaccepteerd antwoord In Afwachting Moderatie
Ger Stok heeft een helpdesk opgericht die naar u toekomt.
Een regelrechte aanrader !
https://zuid-holland.hcc.nl/organisatie/bestuur.html
  1. meer dan een maand geleden
  2. Windows 10
  3. # 1
  • Pagina :
  • 1

Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Reageer als een van de eersten op dit bericht!
Nog geen HCC-gebruikersaccount aangemaakt? Klik dan hier.

Inloggen