1. exHCClid
  2. Overige programmatuur en andere zaken
  3. woensdag 16 december 2009
Beste Expert. Ik had dit jaar gelezen,dat in 2010 ook de MS Office 2010 gratis kon worden gedownload,wat ik dan op mijn huidige Windows XP kan downloaden.

Mijn XP is nu de Windows Media Center Edition,die ik nog kan gebruiken tot in 2014.
In 2014 kan ik pas die W7 (hopelijk) kopen en daarop ook die gratis MS Office 2010 downloaden als dat op elkaar werkt.

Kun je mij hierover wat meer vertellen over hoe dat werkt?
Die gratis MS Office 2010 bevat toch ook Outlook en Powerpoint?

W7 voor thuis-gebruik is nu nog te duur voor mijn AOW-budget.
Hopelijk daalt de prijs tot het jaar 2010,dus ik wacht nog wel met het kopen van W7.

Toch wil ik wel vast weten wat ik dus vroeg om mij beter voor te bereiden op W7.
Ik dank je alvast voor je reactie en ik groet je vriendelijk. Anton Doove.

[MOD]Dit bericht heeft te weinig Windows 7 inhoud en is verplaatst[/MOD]
Reacties (1)
Geaccepteerd antwoord In Afwachting Moderatie
Hi Anton,

Die smerige commerciële kreet "gratis downloaden" is langzaam het internet aan het vergiftigen. Wat mij betreft, maar dat zal niet voor morgen zijn, komt er internationale wetgeving die deze kreet strafbaar stelt tenzij het product na download ook voorgoed gratis mag worden gebruikt.

Wat bedoelt wordt is dit:

http://www.microsoft.com/office/2010/en/download-office-professional-plus/default.aspx

Maar dat is een beta-versie die gedurende een beperkte tijd mag worden gebruikt. Er is dus geen sprake van een echt gratis office 2010 en dat komt er ook nooit.
  1. meer dan een maand geleden
  2. Overige programmatuur en andere zaken
  3. # 1
  • Pagina :
  • 1

Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Reageer als een van de eersten op dit bericht!
exHCClid
Je antwoord
Upload bestanden of afbeeldingen voor deze discussie door op de uploadknop hieronder te klikken. Ondersteund formaten: gif,jpg,png,jpeg,zip,rar,pdf
• Invoeren • Verwijder Upload bestanden (maximum bestandsgrootte: 2 MB)
Nog geen HCC-gebruikersaccount aangemaakt? Klik dan hier.

Inloggen