1. Miepco
  2. Windows 10
  3. donderdag 01 juli 2021
Hoe los ik dit op.
Geaccepteerd antwoord
Geaccepteerd antwoord In Afwachting Moderatie
ik ga er vanuit dat de harde schijf waar Windows 10 opstaat stuk is.

Mijn advies, zet er gelijk een ssd schijf in, mocht er al een ssd schijf inzitten, dan moet je deze vervangen.
  1. meer dan een maand geleden
  2. Windows 10
  3. # Permalink
Reacties (4)
Geaccepteerd antwoord In Afwachting Moderatie
Wellicht zou het hepen om iets meer info te geven bij de vraagstelling.
Het zou, door op internet na te zoeken, wel eens over een Lenovo computer kunnen gaan.
Als dat inderdaad klopt zou deze pagina kunnen helpen:
https://support.lenovo.com/il/nl/solutions/ht100727

Suc6
  1. meer dan een maand geleden
  2. Windows 10
  3. # 1
Geaccepteerd antwoord In Afwachting Moderatie
Ik heb in de middag mijn computer uitgezet. Toen ik in de avond mijn comp weer aanzette kreeg ik dit bericht en startte die niet. Ik kan wel in de bios komen. Heb daar dus wel de UEFI gezien, maar dat helpt niet.
Ik heb Windows 10.
  1. meer dan een maand geleden
  2. Windows 10
  3. # 2
Geaccepteerd antwoord In Afwachting Moderatie
Hartelijk bedankt voor deze aardige mededeling. Mijn schijf is uiteraard gepartitioneerd, maar zijn dan ook mijn overige bestanden onbruikbaar. Ik heb wel back up maar niet alles. Ik heb mijn computer ter reparatie aangeboden.
  1. meer dan een maand geleden
  2. Windows 10
  3. # 3
  • Pagina :
  • 1


Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Reageer als een van de eersten op dit bericht!
Nog geen HCC-gebruikersaccount aangemaakt? Klik dan hier.

Inloggen