1. mulderik
  2. Overige programmatuur en andere zaken
  3. woensdag 08 juli 2015
[COLOR=#222222][FONT=Arial]Hallo,

Sinds een paar dagen krijg ik een melding dat office 2010 niet geactiveerd is, terwijl ik toch al ruim 2 jaar met het programma zonder problemen werk.

Nu heb ik van mijn werkgever een legale versie 2013 met licensie voor thuisgebruik gekregen dus een mooie gelegenheid om deze te installeren.

Na installatie werken alle programma's, [FONT=Arial]op Outlook na[/FONT], prima.
In 1ste instantie wilde outlook helemaal niet starten omdat ik geen "profiel" had. na een profiel te hebben aangemaakt kreeg ik Outlook aan de praat maar werden er geen email accounts "gevonden en geopend". Het emailbestand ( pst ? ) kon niet worden geopend omdat het "beschadigd" zou zijn bij het niet correct afsluiten in de vorige versie ( 2010)[/FONT][/COLOR]

[COLOR=#222222][FONT=Arial]Na heel veel proberen en "uitzoeken" was ik zover dat ik het bestand heb kunnen repareren.
Maar de problemen waren nog steeds niet opgelost.

Wat ik ook probeer, ik krijg het pst bestand [FONT=Arial]niet geopend.[/FONT]Het bestand, dat vrij omvangrijk is want het bevat mails van zo'n 20 accounts staat op een andere partitie (D : dan de "standaard" (C : omdat ooit iemand mij geadviseerd heeft om het op een andere partitie te zetten zodat bij een crasch van C: ik ze niet kwijt ben)[/FONT][/COLOR]

[COLOR=#222222][FONT=Arial]Nadat ik bijna 2 uur bezig ben geweest, met zweet op mijn handen en voorhoofd, heb ik het pst bestand gekopieerd naar de standaard locatie in de hoop dat het dan wel "wordt gevonden" door Outlook. Maar helaas, ook dat werkt niet.

Ik weet het even niet meer......
Ik hoop dan ook dat er iemand mij, via een stap-voor-stap methode kan uitleggen wat ik moet doen om de email weer toegankelijk te krijgen.[/FONT][/COLOR]

[COLOR=#222222][FONT=Arial]Ik weet het even niet meer......
Ik hoop dan ook dat er iemand mij, via een stap-voor-stap methode kan uitleggen wat ik moet doen om de email weer toegankelijk te krijgen.

Even hardopdenkend: [FONT=Arial]moet ik niet eerst elk account afzonderlijk in de nieuwe versie instellen en configureren ?[/FONT]
En hoe zit het dan met dat zoenoemde "profiel"

Afijn, zoetjesaan begin ik een beetje "in paniek" te raken, en dat is niet goed voor mijn bloeddruk die toch al te hoog is.

Alvast bedankt voor eventuele reactie's, Erik.M.[/FONT][/COLOR]
Reacties (1)
Geaccepteerd antwoord In Afwachting Moderatie
Hoewel geen reacties, is het uiteindelijk toch voor mekaar gekomen.
Outlook opnieuw geïnstalleerd en een back-up van de email teruggezet en toen werkte het gelukkig weer.
  1. meer dan een maand geleden
  2. Overige programmatuur en andere zaken
  3. # 1
  • Pagina :
  • 1

Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Reageer als een van de eersten op dit bericht!
Gast
Je antwoord
Upload bestanden of afbeeldingen voor deze discussie door op de uploadknop hieronder te klikken. Ondersteund formaten: gif,jpg,png,jpeg,zip,rar,pdf
• Invoeren • Verwijder Upload bestanden (maximum bestandsgrootte: 2 MB)
Nog geen HCC-gebruikersaccount aangemaakt? Klik dan hier.

Inloggen