×

Opmerking

Vandaag heeft zich een storing bij HCC!net voorgedaan waardoor de mail niet kon worden opgehaald en er ook niet kon worden ingelogd op de web-mail. Op dit moment zijn wij nog bezig met het verhelpen van de storing, maar kan de mailserver wel weer worden bereikt en worden ingelogd.
  1. FritsMeijboom
  2. OSx
  3. zondag 16 februari 2020
Het lukt me niet om de uitgaande server van de mail in te stellen, sinds ik mijn wachtwoord heb gewijzigd.
Op mijn iMac krijg ik de foutmelding in de log file : Error Domain=NSPOSIXErrorDomain Code=61 "Connection refused"

Ik gebruik poort 587 SSL aangevinkt, identiteitscontrole "Wachtwoord" en dan mijn gebruikersnaam + wachtwoord.

Wat doe ik fout?

groet,
Frits
Reacties (1)
Geaccepteerd antwoord In Afwachting Moderatie
  1. meer dan een maand geleden
  2. OSx
  3. # 1
  • Pagina :
  • 1


Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Reageer als een van de eersten op dit bericht!
Nog geen HCC-gebruikersaccount aangemaakt? Klik dan hier.

Inloggen