Opmerking

Vandaag heeft zich een storing bij HCC!net voorgedaan waardoor de mail niet kon worden opgehaald en er ook niet kon worden ingelogd op de web-mail. Op dit moment zijn wij nog bezig met het verhelpen van de storing, maar kan de mailserver wel weer worden bereikt en worden ingelogd.
  1. THCReuvers
  2. Overige hardware
  3. zondag 10 juli 2011
Bij de voorbereiding op de verhuizing kwam ik een nog werkende oude PC tegen. Niet zomaar ééntje, maar een Commodore, CBM 3032. Stamt uit circa 1980. Met toebehoren en originele engelstalige handleiding. Wie, oh wie is geïnteresseerd? Zelf vind ik het doodzonde om dit werkende apparaat bij het grofvuil te zetten (wat mijn vrouw wil!) Dus: wie kan ik hier een plezier mee doen? Theun Reuvers; [EMAIL=""][/EMAIL]
Reacties (1)
Geaccepteerd antwoord In Afwachting Moderatie
Het is ondertussen 8 jaar later. Maar mocht je hem toch niet hebben weggegoooid dan wil ik hem wel. Ik heb die van mij namelijk 15 jaar geleden wel weggegooid wegens ruimtetekort en heb daar nu spijt van.
  1. meer dan een maand geleden
  2. Overige hardware
  3. # 1
  • Pagina :
  • 1

Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Reageer als een van de eersten op dit bericht!
Gast
Je antwoord
Upload bestanden of afbeeldingen voor deze discussie door op de uploadknop hieronder te klikken. Ondersteund formaten: gif,jpg,png,jpeg,zip,rar,pdf
• Invoeren • Verwijder Upload bestanden (maximum bestandsgrootte: 2 MB)
Nog geen HCC-gebruikersaccount aangemaakt? Klik dan hier.

Inloggen