1. WPAP
  2. Windows 7
  3. woensdag 13 januari 2010
Ik werk nu enige tijd met Windows 7 in combinatie met outlook 2002 en heb 2 problemen. Ik moet elke keer als ik outlook opstart mijn accountwachtwoord opnieuw invoeren (hij onthoud dit niet) en in een nieuw bericht vindt de PC mijn contacten niet als ik op de "aan" knop druk. Hij geeft dan aan dat mijn adresboek leeg is, terwijl dit niet zo is. Ik heb vwb het wachtwoord al obv een ander forum een regel moeten aanpassen in mijn windowsregister en rechten aangepast in het configuratiescherm, maar dit heeft niets opgelost. Het probleem blijft bestaan. Weet iemand hoe je deze problemen moet oplossen?
Reacties (2)
Geaccepteerd antwoord In Afwachting Moderatie
Ik heb geen idee welke rechten je hebt aangepast in het configuratiescherm en waarom. Het is in elk geval nergens voor nodig. Maak ook de anpassingen in het register eerst ongedaan, het is niet nodig in Windows 7 iets in het register aan te passen voor welk doel dan ook.

Wndows 7 (en Windows Vista) zijn alleen compatible met Office 2003 en later. Office 2002 werkt wel maar zal een aantal problemen houden, zoals niet kunnen onthouden van wachtwoorden etc.
  1. meer dan een maand geleden
  2. Windows 7
  3. # 1
Geaccepteerd antwoord In Afwachting Moderatie
Hi Wijnand,

Volgens mijn collega zou het navolgende het probleem moeten oplossen.
- Geef je acount tijdelijk administratorechten.
- Start Oulook eenmaal met "Als administrator uitvoeren".
  1. meer dan een maand geleden
  2. Windows 7
  3. # 2
  • Pagina :
  • 1

Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Reageer als een van de eersten op dit bericht!
Nog geen HCC-gebruikersaccount aangemaakt? Klik dan hier.

Inloggen