1. apeka
  2. Windows 10
  3. maandag 03 augustus 2020
Al tijden meldt mijn computer 'The Windows 10 May 2020 Update is on its way. Once it’s ready for your device, you’ll see the update available on this page.' Dat is nu al een hele tijd het geval. Wegens een slechte ervaring in het verleden wil ik de update liever niet zelf handmatig installeren, dus het is is een kwestie van geduld. Of is er toch iets anders aan de hand?
Reacties (3)
Geaccepteerd antwoord In Afwachting Moderatie
Mijn PC vertoont dezelfde melding. Ik wacht nog even rustig af. Ben benieuwd hoelang het gaat duren.
Op mijn laptop (surface) heb ik de gok genomen en - na het loskoppelen van OneDrive - via de Windows Assistant versie 2004 geïnstalleerd. Daarna OneDrive weer gekoppeld. Tot op heden nog geen problemen tegengekomen. Voordelen ook niet.
  1. meer dan een maand geleden
  2. Windows 10
  3. # 1
Vandaag (14 augustus) nog steeds geen updates. Wel andere updates. Ik moet wel vermelden dat ik een al wat oudere pc heb, met onder meer een NVDIA grafische kaart. Daar schijnen wat problemen met de drivers en W10 voor te zijn... Het blijft dus een kwestie van geduld..
  2. Windows 10
  3. # 2
Het geduld is beloond...:)
Op 15 augustus werd de mei 2020 update eindelijk binnengehaald. Ik heb nu dus Windows 10 versie 2004 op mijn computer staan.
Het updaten kostte wel veel tijd, maar het is gelukkig goed gegaan. Na de herstart bleek alleen mijn bureaubladachtergrond te zijn verdwenen, maar die was snel teruggevonden en hersteld.
Op naar de volgende update!
  2. Windows 10
  3. # 3
  • Pagina :
  • 1

Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Reageer als een van de eersten op dit bericht!
Nog geen HCC-gebruikersaccount aangemaakt? Klik dan hier.

Inloggen