dinsdag 28 december 2021
  2 Antwoorden
  295 Visits
Goedendag,

Voor 14 december 2021 kon ik nog een back-up maken binnen een redelijke tijd. Nu vermeld het back-up programma geen eindtijd meer. Een video afspelen van een USB stick loopt ook niet (zelfde usb stick in de Lap Top of TV werkt prima). Als ik via taakbeheer naar de prestaties kijk zie ik grote wachttijden en een een leessnelheid van 0 KB/sec, dat duurt dan circa 30 sec daarna is er weer een leessnelheid te zien en gaat de video verder. Dit is ook zo als ik een back-up maak naar een portabel schijf aangesloten via usb. Deze duurt oneindig lang terwijl dat voor 14 december voor een volledige systeem back-up ongeveer 4 uur duurde.

Ik vermoed dat het met een update te maken heeft die rond die datum heeft plaatsgevonden. Aangezien ik nog garantie had van HP op mijn desktop zijn ze langs geweest en is er vandaag een nieuw motherbord geplaatst. Super service! Dit loste het probleem niet op. Dus het ligt niet aan de hardware. Maar waaraan wel?

Overigens dezelfde portable drive aangesloten op de lap top maakt de back-up binnen 1,5 uur met iets minder data data, dat wel.

Het gaat hier om een HP Elite Desk desktop PC

Wie o wie heeft hier een oplossing?

Alvast mijn dank!
14 uur geleden
·
#22017
moeilijk probleem probeer eens de schijf op fouten te controleren en te defragmentern. Ook helpt soms ccleaner maar wel oppassen dat je instellingen goed staan.
ik heb dit onlangs meegemaakt en bleek een uopdate niet goed geinstalleerd. na ccleaner opschonen en defrag opnieuw opstarten en de update ging nu prima
9 uur geleden
·
#22018
Voor een SSD is defragmenteren niet echt zinvol.
  • Pagina :
  • 1
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Reageer als een van de eersten op dit bericht!
Nog geen HCC-gebruikersaccount aangemaakt? Klik dan hier.

Inloggen