1. RonaldM
  2. Windows 10
  3. woensdag 09 december 2020
Ik heb eigenlijk nooit een probleem met de mailservers van HCCNet. Nu wel. Office Outlook geeft aan dat er geen verbinding met de mailserver gemaakt kan worden. Ook op mijn telefoon lukt het niet, ook niet via 4G i.p.v. de internetverbinding van Ziggo. Ook webmail werkt niet; het inloggen gaat fout. Maar wie kan ik nu bellen om de storing te melden?
Ronald
Reacties (4)
Geaccepteerd antwoord In Afwachting Moderatie
Ik zou even bellen en vergeet dan niet te vertellen om wat voor outlook het gaat: Outlook op Android / IOS / Windows ?
Zoek in de logfiles naar de oorzaak en neem die weg. Mocht je die niet kunnen vinden. Het is vaak mogelijk om het
loglevel op te schroeven.

Wie je kan bellen vind je op: https://www.hcc.nl/helpdesk
  1. meer dan een maand geleden
  2. Windows 10
  3. # 1
Geaccepteerd antwoord In Afwachting Moderatie
Ik heb nu al een maand problemen met Outlook mobiel. Regelmatig komt de melding ‘inloggen ‘ maar als ik dat dan doe komt de melding ‘kan niet inloggen’.
Soms lukt het wel. Via webmail en Outlook 365 en apple maik (mobiel) geen problemen.
  1. meer dan een maand geleden
  2. Windows 10
  3. # 2
Geaccepteerd antwoord In Afwachting Moderatie
Op de HCC homepage. Vereniging => Hulp=> Telefonische hulp. Zou dat handiger kunnen ?
  1. meer dan een maand geleden
  2. Windows 10
  3. # 3
Geaccepteerd antwoord In Afwachting Moderatie
Nog geen minuut na het intypen van mijn vraag lukt het binnenhalen van de mail weer!
Ronald
  1. meer dan een maand geleden
  2. Windows 10
  3. # 4
  • Pagina :
  • 1


Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Reageer als een van de eersten op dit bericht!
Nog geen HCC-gebruikersaccount aangemaakt? Klik dan hier.

Inloggen