1. po2280
  2. Android
  3. zondag 17 september 2017
Beste tot een paar dagen geleden ontvangde ik alle mail van mijn @hccnet.nl mailaccount op de outlook app, maar nu niet meer, heb per ongeluk de instellingen gewist ik ben nu een halve dag bezich geweest om het weer in stellen maar het lukt voor geen meter, nergens kan ik een duidelijk voorbeeld vinden wat te doen..... graag een uitgebreide duidelijke uit eenzetting wat ik nu moet doen. alle linkjes ed heb ik al gevolgd maar niets is duidelijk genoeg overall zijn open einden en hccnet laat helemaal niks weten wat te doen.

Help hahaha
Reacties (1)
Geaccepteerd antwoord In Afwachting Moderatie
  1. meer dan een maand geleden
  2. Android
  3. # 1
  • Pagina :
  • 1


Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Reageer als een van de eersten op dit bericht!
Nog geen HCC-gebruikersaccount aangemaakt? Klik dan hier.

Inloggen