1. Joop04
  2. OSx
  3. vrijdag 19 april 2013
Van de week wilde outlook niet meer opstarten.
Ik moest de Main Identity opnieuw opbouwen.
Echter na 3 van de 5 stappen ontving ik de foutboodschap 18000.
Ik heb op internet naar oplossingen gezocht - vele meldingen staan er - maar ik kom er niet uit.
Ik heb nu een nieuwe identity gemaakt en kan mails ontvangen en verzenden. Ik mis echter de historie.
Wie kan mij verder helpen
Bij voorbaat dank.
Reacties (1)
Geaccepteerd antwoord In Afwachting Moderatie
Beste Joop, er inderdaad wel iets te vinden op het internet m.b.t dit onderwerp. Ik heb bij Microsoft de volgende link gevonden: http://support.microsoft.com/kb/2360509/nl

Hierin staat vermeld wat je zou kunnen doen. Heb je overigens backups van je machine? Dan zou je gewoon terug kunnen gaan naar een eerdere situatie.

Overigens heb ik vlak na het uitbrengen van deze office versie outlook niet te gaan gebruiken. Ik liep al vrij snel tegen soortgelijke problemen op. Ik gebruik nu gewoon mail van Apple zelf. Werkt altijd. Maar dit ter zijde.

Hoop dat het lukt.

Mvg, Frits Hamann, voorzitter Apple IG.
  1. meer dan een maand geleden
  2. OSx
  3. # 1
  • Pagina :
  • 1


Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Reageer als een van de eersten op dit bericht!
Nog geen HCC-gebruikersaccount aangemaakt? Klik dan hier.

Inloggen