zondag 02 januari 2022
  7 Antwoorden
  892 Visits
Ik ben een beginner en heb een proefbaan aangelegd met blokken en wissels etc. om uit te zoeken hoe het allemaal werkt, echter kan ik mijn fleischmann wissels H0 via de DR5000 van digikeijs op de DR 4018 niet meer programmeren, ik volg volgens mij de juiste stappen. Het heeft 1 keer gewerkt maar daarna niet meer.
Heeft iemand in het verleden dit ook mee gemaakt ik hoor graag wat ik fout doe.

Vr.gr. Arnold
4 maanden geleden
·
Geaccepteerd antwoord
Dag Arnold,
Graag wat meer info: welk besturing programma gebruik je, is dit je eerste DR 4018 of gebruik je er meer, hoe heb je de wissel geprogrammeerd.
Als het lastig voor jou om te beantwoorden stuur dan de database op (ophalen in "algemeen > back-up")
ik hoor je
Gr. Rob
4 maanden geleden
·
Geaccepteerd antwoord
Dag Arnold,
Graag wat meer info: welk besturing programma gebruik je, is dit je eerste DR 4018 of gebruik je er meer, hoe heb je de wissel geprogrammeerd.
Als het lastig voor jou om te beantwoorden stuur dan de database op (ophalen in "algemeen > back-up")
ik hoor je
Gr. Rob
ArnoldL selected the reply #21895 as the answer for this post — 4 maanden geleden
4 maanden geleden
·
Hallo Rob, bedankt voor je reactie, wat bedoel je met besturingsprogramma, van mijn laptop is het windows 10, voor de rest gebruik ik de DR5000 om de wissels op de DR4018 te programmeren.
Het is inderdaad de eerste DR4018 dit is de enige DR4018. waar kan ik de database (ophalen in "algemeen > back-up") vinden. dit zegt mij niets....

Gr. Arnold
4 maanden geleden
·
Hoi Arnold, uit jouw reactie met wat is een besturingsprogramma begrijp ik dat je nog niet bezig ben met geautomatiseerd rijden, er zijn diverse besturingsprogramma om te automatiseren o.a. van het veel gebruikte Koploper (https://pahasoft.nl/) maar voor je daar aan gaat beginnen verdiept je eerst in de materie door te googelen en op onze website staat ook wel het een en ander: http://www.hccm.nl