1. exHCClid
  2. Overige versies
  3. donderdag 24 december 2009
ik zal twee korte vragen stellen. [computer windows7 64bit]
is het mogelijk om in office 2007 de accountinstellingen over te zetten naar de externe schijf, zodat ik ze later weer terug kan zetten ? en hoe gaat dat ?
vraag twee
kan ik de iaf bestanden die nu op mijn externe schijf staan omzetten als een outlook office 2007 bestand , om deze terug te zetten in outlook 2007 ?
weet iemand hier een antwoord op ?

met vriendelijke groet, en fijne feestdagen en een goed 2010 .... Mike
Reacties (2)
Geaccepteerd antwoord In Afwachting Moderatie
Goede middag Rein,
Allereerst hartelijk dank voor Uw support en geduld .
Maar ook ik heb niet stil gezeten , en een oplossing gevonden , ik heb namelijk de accounts gevonden in outlook office zelf .
open office outlook 2007
ga naar links boven in outlook selecteer “bestand “openen , “ klik in het menu op “gegevensbestandbeheer “ klik met de muis op “ persoonlijke mappen “ ga naar rechts boven
“ map openen “ en zie daar staan de e-mailaccounts van outlook .
Map selecteren en kopiëren naar externe schijf en klaar is kees .
Soms is iets zo simpel dat je het niet kan vinden :)
wat keepass betreft , ik had op Uw website gezien dat daar een uitvoerig artikel staat over keepass, het was dan ook meer voorU bedoeld dan voor het forum.
laat even horen wat U vind van deze oplosing, en dan kan wat mij betreft de discussie sluiten .... groet en nogmaals bedankt mm net mike
  1. meer dan een maand geleden
  2. Overige versies
  3. # 1
Geaccepteerd antwoord In Afwachting Moderatie
[I]Voor Rein heb ik nog een vraag, als ik Uw antwoord van25 /12 goed begrijp , exporteer ik de sleutel van outlook in het register naar mijn externe schijf , om de sleutel later weer terug te zetten in het register en dan staan de e-mailaccounts later bij een nieuwe installatie weer keurig in outlook 2007 ? [/I]

[I]Groet , mm net .. Mike [/I]

[MOD]Tekst over Keepass afgesplitst naar zelfstandige draad[/MOD]
  1. meer dan een maand geleden
  2. Overige versies
  3. # 2
  • Pagina :
  • 1

Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Reageer als een van de eersten op dit bericht!
Nog geen HCC-gebruikersaccount aangemaakt? Klik dan hier.

Inloggen