maandag 07 februari 2022
  1 Replies
  1K Visits
Ik heb met het werken in Word 365 een vervelende bijkomstigheid dat ik na het intikken van het cijfer na '9' de tekst verspringt na cijfer '10'. Zie ook het voorbeeld dat ik meestuur. Dit staat heel lelijk en ik zou dit graag opgelost willen zien. Wie kan mij daarbij helpen? Ik heb al op internet gekeken naar een oplossing, maar die heb ik helaas nog niet gevonden. Ik ben een betaalde klant van Microsoft Office, die zouden mij misschien ook kunnen helpen, maar ik leg het liever voor in dit forum. Alvast bedankt voor het meedenken!
Arend1966 marked this post as Resolved — 6 maanden geleden
6 maanden geleden
·
Kijk een bij de alinea-instellingen. Je ziet dan iets als: <afbeelding>.

De waarde bij "Verkeerd-om" bepaalt hoeveel ruimte er is tussen het nummer en de tekst. Vanaf 10. heb je meer ruimte nodig, want dan krijg je twee cijfers. Als de ingestelde ruimte onvoldoende is voor twee cijfers, wordt automatisch naar de volgende tab-positie gesprongen.
Je zou dus kunnen proberen de waarde bij "Verkeerd-om" te vergroten. Pas die opmaak wel op de hele lijst toe.

Of: met de rechtermuisknop op 10e item klikken en Lijstinspringing aanpassen selecteren, eenmaal geopend controleert u de waarden die zijn ingevoerd voor afstand. U doet hetzelfde voor 9e item. Controleer of de waarden voor 9e en 10e hetzelfde zijn.
  • Pagina :
  • 1
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Reageer als een van de eersten op dit bericht!
Nog geen HCC-gebruikersaccount aangemaakt? Klik dan hier.

Inloggen