1. pseudo_8f99e9
  2. IOS / iPadOS
  3. vrijdag 21 april 2017
Volgens mijn I-Phone neemt de Mail 2,2, GB in beslag. Daardoor krijg ik voortdurend de melding dat ik te weinig geheugen heb voor bepaalde taken. Ik heb 4 e-mailaccounts geïnstalleerd maar 3 daarvan gebruik ik nauwelijks. Het meest gebruikte account heb ik laatst verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Er staan maar een paar mailtjes in de inbox en ik heb alle prullenmanden en andere mappen geleegd maar toch blijft het geheugenbeslag > 2,2 GB.
Weet iemand wat de oorzaak is en hoe ik het probleem kan oplossen?
Reacties (2)
Geaccepteerd antwoord In Afwachting Moderatie
Heb je al geprobeerd om een soft reset uit te voeren? Mijn ervaring is dat de iPhone daarna andere beschikbaarheid toont, maar of dat 2,2 GB oplevert weet ik niet.
  1. meer dan een maand geleden
  2. IOS / iPadOS
  3. # 1
Geaccepteerd antwoord In Afwachting Moderatie
Handiger om jou probleem op te lossen is een Gmail-Outlook of @iCloud.com. In tegenstelling van de laatste wordt het Gmail en Outlook mail verkeer bij hun servers opgeslagen en kunt u op uw device aangeven hoeveel dagen deze op uw eigen device opgeslagen worden. iCloud wordt zowel op uw maar ook op de Apple server opgeslagen. Mailverkeer van uw provider worden over het algemeen op uw eigen device opgeslagen maar bij instellingen op uw eigen pagina bij de provider is dit te wijzigen
  1. meer dan een maand geleden
  2. IOS / iPadOS
  3. # 2
  • Pagina :
  • 1


Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Reageer als een van de eersten op dit bericht!
Nog geen HCC-gebruikersaccount aangemaakt? Klik dan hier.

Inloggen