1. exHCClid
  2. OSx
  3. dinsdag 12 juni 2012
Ik heb reeds gemeld dat na de firmware update van mijn Fritz.box 7340 naar versie 5.22, mijn iMac niet meer draadloos werkt. AppleCare heeft geholpen maar ook zij komen er niet uit.

Het probleem is dat, na de instellingen gemaakt te hebben, gezocht wordt naar een netwerk.
Dat wordt gevonden. Vervolgens wordt er getracht verbinding te maken met het netwerk. Dit lukt soms en dan geeft de computer ook "WiFi verbinding", maar deze verbinding duurt hoogstens 10 seconden en ligt er dan weer uit.
Er wordt weer gezocht enz. enz.

Ik weet het niet meer en heb, TIJDELIJK< een vaste verbinding gemaakt.
Wie heeft een goed idee??
Vast dank voor de medewerking.
André

PS mijn Linux computer; Vista computer en iPad2 werken prima met de Fritz.box.
Reacties (1)
Geaccepteerd antwoord In Afwachting Moderatie
Je zou het eens kunnen proberen bij de AVM helpdesk. Ik kan helaas niet hun telefoonnummer (volgens mij ergens in Rotterdam) ophoesten, maar wel de wederverkoper in Groningen. Deze is te bereiken via nr. 050-526 49 33 en e-mail [email][/email]. Zij kunnen je ongetwijfeld het nummer van de Nederlandse helpdesk geven. Bij mij werkt de update goed op Windows 7 net als bij jou. In het verleden heb ik ook eens met deze helpdesk gebeld en met goede ervaring, ze verwezen me zelfs door naar Duitsland. Wel uitsluitend Engels of Duits.
  1. meer dan een maand geleden
  2. OSx
  3. # 1
  • Pagina :
  • 1

Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Reageer als een van de eersten op dit bericht!
Nog geen HCC-gebruikersaccount aangemaakt? Klik dan hier.

Inloggen