×

Opmerking

Vandaag heeft zich een storing bij HCC!net voorgedaan waardoor de mail niet kon worden opgehaald en er ook niet kon worden ingelogd op de web-mail. Op dit moment zijn wij nog bezig met het verhelpen van de storing, maar kan de mailserver wel weer worden bereikt en worden ingelogd.
  1. exHCClid
  2. Digitale communicatie
  3. dinsdag 20 oktober 2015
Beste,

Nadat ik een thunderbird had geinstalleerd, heb ik een testbericht verzonden naar een bekend emailadres.
Hierbij kreeg ik de volgende boodschap:
Verzenden van het bericht is mislukt.
Het Kerberos/GSSAPI-ticket werd niet geaccepteerd door de uitgaande (SMTP-)server smtp.hccnet.nl. Controleer of u bij de Kerberos/GSSAPI-realm bent aangemeld.

Mijn instellingen staan zoals aangegeven in PCACTIVE editie 284.
Is er iets, dat ik ben vergeten, zoals niet aangemeld bij Kerberos/GSSAPI-realm ???
Reacties (3)
Geaccepteerd antwoord In Afwachting Moderatie
[QUOTE]Beste,

Nadat ik een thunderbird had geinstalleerd, heb ik een testbericht verzonden naar een bekend emailadres.
Hierbij kreeg ik de volgende boodschap:
Verzenden van het bericht is mislukt.
Het Kerberos/GSSAPI-ticket werd niet geaccepteerd door de uitgaande (SMTP-)server smtp.hccnet.nl. Controleer of u bij de Kerberos/GSSAPI-realm bent aangemeld.

Mijn instellingen staan zoals aangegeven in PCACTIVE editie 284.
Is er iets, dat ik ben vergeten, zoals niet aangemeld bij Kerberos/GSSAPI-realm ???[/QUOTE]


Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik heb alle opties bij wachtwoord geprobeerd, maar er wordt geen bericht verzonden. Via Facebook krijg ik de boodschap om even naar de HCC te bellen. Dit lijkt me echter niet zo gewenst gezien de lange wachttijden waarover ik in de forums lees.
  1. meer dan een maand geleden
  2. Digitale communicatie
  3. # 1
Geaccepteerd antwoord In Afwachting Moderatie
Ik heb iets dergelijks. Ik wil smtp.xs4all.nl wijzigen in smtp.hccnet.nl. Dat probeerde ik bij een alias en dat ging goed. Maar bij het meest gebruikte adres niet. Alle varianten geprobeerd, of te lange wachttijd, of foutmelding. Ik kreeg het advies om Pameijer te bellen. Er kwam een bericht dat ze werken van 9-12 en van 13-16. Het was 14, maar ik werd geadviseerd later nog eens te bellen. Zo schiet dat niet op.
Geaccepteerd antwoord In Afwachting Moderatie
Stuur screenshots mee van de configuratie.
Daarnaast logging voor de levels 3 t/m 5 aanleveren.
smtp.hccnet.nl, poort 465, normaal wachtword, ssl/tls
  • Pagina :
  • 1


Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Reageer als een van de eersten op dit bericht!
Gast
Je antwoord
Upload bestanden of afbeeldingen voor deze discussie door op de uploadknop hieronder te klikken. Ondersteund formaten: gif,jpg,png,jpeg,zip,rar,pdf
• Invoeren • Verwijder Upload bestanden (maximum bestandsgrootte: 2 MB)
Nog geen HCC-gebruikersaccount aangemaakt? Klik dan hier.

Inloggen