1. exHCClid
  2. Windows 7
  3. zaterdag 12 december 2009
Bij een nieuwe installatie zoals nu Windows 7 64 bit installeer ik in het standaard e-mail programma van Windows mijn e-mail instellingen die zijn opgeslagen op mijn externe schijf .[ik weet namelijk niet hoe ik mijn e-mail instellingen moet overzetten van mijn externe schijf naar outlook office 2007 ? van daar deze omweg, die altijd werkt behalve nu.]
Daarna installeer ik office outlook 2007 [dit programma gebruik ik voor mijn email]
Na het installeren open ik outlook 2007 , die vervolgens vraagt of ik de mail en account gegevens wil overnemen uit het standaard e-mailprogramma en klik op ja , en ik krijg nu het antwoord dat er geen e-mailaccounts zijn gevonden , wel de mailberichten die hij overneemt uit het live mail programma van Windows live mail dat ik heb geïnstalleerd.
Hoe kan ik dit oplossen ? een ander e-mail programma ? want het vista mail programma is niet te vinden op internet/ microsoft of Google , of is er een andere manier om van de externe schijf mijn instellingen over te zetten in outlook office 2007 ?
Reacties (2)
Geaccepteerd antwoord In Afwachting Moderatie
Ik begrijp niets van je verhaal. Kun je even kort aangeven:

- Uit welk programma moet mail geïmporteerd worden.
- Naar welk ander programma moet dat?

Staan beide programma's origineel op dezelfde machine of op een andere machine?
  1. meer dan een maand geleden
  2. Windows 7
  3. # 1
Geaccepteerd antwoord In Afwachting Moderatie
Heb je de Vista machine nog draaien?
Als ik antwoord op die vraag heb kan ik je het beste raad geven. Ik moet anders teveel gissen.

nee, daar staat nu window7 op
  1. meer dan een maand geleden
  2. Windows 7
  3. # 2
  • Pagina :
  • 1

Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Reageer als een van de eersten op dit bericht!
Nog geen HCC-gebruikersaccount aangemaakt? Klik dan hier.

Inloggen