1. hansel
  2. Windows 7
  3. dinsdag 24 augustus 2010
In een van de vragen over printer aansluiting op een Siemens router( sx 552 wlan ) wordt een oplossing gegeven die niet werkt .Ik heb hetzelfde probleem met een Canon printer pixma ip 4000 aangesloten op een Siemens gigaset router sx762 wlan dsl. De router herkent dat er een printer aangesloten is. Bij testpagina printen krijg ik de melding informatie over de printerstatus wordt opgehaald en vervolgens gebeurt er niets ( windows 7 64 )
Reacties (1)
Geaccepteerd antwoord In Afwachting Moderatie
Sorry voor de onduidelijkheid

Zo`n vraag is gesteld op 18 febr. 2010

Wat ik gedaan heb is het volgende.
Een printer toevoegen ( lokale printer ).Een nieuwe poort maken (standard TCP/IP Port ).Hostnaam of IP-adres 192.168.2.1 . Na detecteren krijg ik het scherm met extra poortgegevens ( aangepast, poortnaam 192.168.2.1 protocol Raw poortnummer 9100 )Na stuurprogrammamodel detecteren,installeer stuurprogramma voor de printer ( via windows update canon inktjet pixma ip 4000 geselecteerd).Huidige stuurprogramma vervangen. Printernaam canon inktjet pixma ip 4000 (kopie1) Icoon verschijnd op scherm Apparaten en printers. Testpagina afdrukken,scherm printerstatus geeft aan informatie over de printer wordt opgehaald.Maar er gebeurd niets
  1. meer dan een maand geleden
  2. Windows 7
  3. # 1
  • Pagina :
  • 1

Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Reageer als een van de eersten op dit bericht!
Nog geen HCC-gebruikersaccount aangemaakt? Klik dan hier.

Inloggen