1. aliashw
  2. Windows 8
  3. maandag 05 augustus 2013
Ik krijg om de paar dagen een blauw schermen stopt mijn pc.
Kan dan meteen herstarten en alles werkt weer voor 1 of 2 dagen.
De laatste foutcode die ik kreeg luidde:
KERNEL_MODE_EXCEPTION_NOT_HANDLED_(WIN32K.SYS)
Wie kan me aan een oplossing helpen? Microsoft biedt geen soulaas.
Te gek voor woorden.

Eigenlijk zou door HCC met Microsoft moeten contacten om Nederlandse gebruikers daarin ondersteuning te verlenen.

Maar kennelijk moet je voor dit soort problemen ook geen beroep doen op HCC.
Reacties (2)
Geaccepteerd antwoord In Afwachting Moderatie
Misschien, als je jezelf een beetje minder "agressief" opstelt, dat er wel iemand wilt helpen.
  1. meer dan een maand geleden
  2. Windows 8
  3. # 1
Geaccepteerd antwoord In Afwachting Moderatie
Beste Ruud B,

Wat een merkwaardige reactie. De blauwe schermen in Windows 8 is voor heel veel gebruikers een grote ergernis. In de VS is er een mogelijkheid je gegevens te uploaden en dan komt er misschien een antwoord. VAn die antwoorden heb ik kennis genomen, doch de inhoud in het Engels is dermate ingewikkeld, dat mij dat geen oplossing biedt.
Dus heb ik gezocht bij HCC, die toch een belangenbehartiger is van haar leden, of niet soms?

Op geen enkele wijze heb ik agressief willen reageren, maar feitelijk willen constateren, dat belangenbehartiging in mijn ogen een volstrekt andere is dan kennelijk bij HCC en kennelijk bij u het geval is.
  1. meer dan een maand geleden
  2. Windows 8
  3. # 2
  • Pagina :
  • 1


Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Reageer als een van de eersten op dit bericht!
Nog geen HCC-gebruikersaccount aangemaakt? Klik dan hier.

Inloggen