1. Joop04
  2. IOS / iPadOS
  3. zaterdag 16 januari 2021
Ik heb problemen met verzending van mail via mijn Ipad air versie 3 met software versie 14.3.

Als ik een mail probeer te versturen via imap.kpnmail.nl krijg is of de melding "het adres van de afzender is ongeldig"
of "de verbinding met de uitgaande server smtp.kpnmail.nl is mislukt"

M.i. zijn alle instellingen conform de richtlijnen.
Ook heb ik de account al verwijderd en opnieuw geconfigureerd.

Wat moet is veranderen om op de Ipad weer mail te kunnen versturen?

(Op de MacBook Air gaar het op dit moment wel goed.
Geaccepteerd antwoord
Geaccepteerd antwoord In Afwachting Moderatie
Ik zou deze vraag aan kpn voorleggen.
  1. meer dan een maand geleden
  2. IOS / iPadOS
  3. # Permalink
Reacties (3)
Geaccepteerd antwoord In Afwachting Moderatie
Ik heb met KPN contact gehad, maar die hebben geen oplossing.

Ik blijf hopen.;)
  1. meer dan een maand geleden
  2. IOS / iPadOS
  3. # 1
Geaccepteerd antwoord In Afwachting Moderatie
Leg de instellingen van beide machine's naast elkaar. Kijk naar logfiles. Wanneer is het probleem opgetreden ?
  1. meer dan een maand geleden
  2. IOS / iPadOS
  3. # 2
  • Pagina :
  • 1


Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Reageer als een van de eersten op dit bericht!
Nog geen HCC-gebruikersaccount aangemaakt? Klik dan hier.

Inloggen