1. pseudo_5a744c
  2. Windows 10
  3. maandag 09 november 2020
Goedemorgen. Bij webmail krijg ik de melding "Verkeerde email/login en/of wachtwoord. Aanmelden mislukt." Lukt me met dezelfde gebruikersnaam/wachtwoord wel om hier in te loggen.

Is er trouwens een plek waar je kan zien welke storingen er zijn bij HCC/Webmail?
En waar kan ik het beste een storing melden?
Reacties (4)
Geaccepteerd antwoord In Afwachting Moderatie
Hier hetzelfde. Is er een algemene storing?
  1. meer dan een maand geleden
  2. Windows 10
  3. # 1
Geaccepteerd antwoord In Afwachting Moderatie
Ik had sinds gisteravond precies hetzelfde. Ik heb zelfs een nieuw wachtwoord aangemaakt en ook daarmee lukte het niet om in te loggen.
Vandaag om 14.15 uu kon ik wel weer inloggen in mijn webmail. Daar zag ik ook een linkje om mijn nieuwe wachtwoord in te stellen. Dat was gisteravond dus verstuurd naar hetzelfde emailadres waarop ik dus niet meer kon inloggen. Das niet handig en er zou beter omschreven moeten worden bij je gegevens dat je een alternatief email adres bij een andere provider moet opgeven voor dit soort gevallen.

Ook inloggen op hcc.nl lukte maar steeds niet, maar ook dat werkt nu weer bij mij.
Ik heb hiervoor ook al het contact formulier ingevuld om dit probleem te melden. Misschien hoor ik daar ooit nog eens wat van. Ik heb helaas geen goede ervaringen met de response tijd van de ledenadministratie.
  1. meer dan een maand geleden
  2. Windows 10
  3. # 2
Geaccepteerd antwoord In Afwachting Moderatie
Inloggen bij http://www.hcc.nl, kadernet.hcc.nl, hccnet webmail en kadernet webmail lukt hier allemaal.
  1. meer dan een maand geleden
  2. Windows 10
  3. # 3
Geaccepteerd antwoord In Afwachting Moderatie
https://www.hcc.nl/helpdesk response in seconden !
  1. meer dan een maand geleden
  2. Windows 10
  3. # 4
  • Pagina :
  • 1


Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Reageer als een van de eersten op dit bericht!
Nog geen HCC-gebruikersaccount aangemaakt? Klik dan hier.

Inloggen