1. alkloost
  2. Digitale navigatie
  3. dinsdag 15 december 2009
Een half jaar geleden heb ik TomTom 740 live gekocht. Via TomTom home kon ik in Vista regelmatig de update’s binnenhalen. Ondertussen heb ik Windows 7 Ultimate er op zitten. Nu wilde ik opnieuw mijn updates binnenhalen, maar halaas legt mijn TomTom geen contact meer met mijn computer. Wel is hij te zien bij hardware. Ik heb TOMTOM gemaild over dit probleem. Zij hebben mij een bestandje toegemaild om deze op het navigatiesysteem te zetten. Maar helaas het heeft niet geholpen. Op advies van de firma It’s heb ik mijn navigatiesysteem teruggezet naar fabrieksinstellingen. Helaas hij doet het nog niet. Als ik de ja knop indruk op mijn navigatiesysteem om contact te leggen met de computer, dan staat mijn e-mailadres niet rechtsboven vermeld. Ook staat rechtsonder de naam van mijn TomTom niet aangegeven. Gisteren lukte het wel op een andere computer met Windows XP.
Weet jij/U een oplossing hiervoor of ken je iemand die daar wel verstand van heeft?

Groetjes,
Albert
Reacties (1)
Geaccepteerd antwoord In Afwachting Moderatie
Marinus,

Ik kan je zeggen dat het is opgelost. Ik heb TomTom Home binnengehaald (opgeslagen). Daarna met de rechter muisknop op TomTom Home geklikt. Vervolgens geklikt op comtibiliteitproblemen. Ik kreeg een lijstje waarin is aangegeven met welke Windows hij het wel heeft gedaan. Ik heb geklikt op XP en daarmee is het hele probleem opgelost. Bedank voor je medewerking.

Groetjes,
Albert:)
  1. meer dan een maand geleden
  2. Digitale navigatie
  3. # 1
  • Pagina :
  • 1

Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Reageer als een van de eersten op dit bericht!
Gast
Je antwoord
Upload bestanden of afbeeldingen voor deze discussie door op de uploadknop hieronder te klikken. Ondersteund formaten: gif,jpg,png,jpeg,zip,rar,pdf
• Invoeren • Verwijder Upload bestanden (maximum bestandsgrootte: 2 MB)
Nog geen HCC-gebruikersaccount aangemaakt? Klik dan hier.

Inloggen