1. Basd82
  2. Digitale communicatie
  3. woensdag 17 februari 2010
Hoi allemaal,


Ik heb op dit moment erge ruzie met mij provider.

Er is kennelijk 1 incasso mislukt dit is voor deze provider reden om je meteen af tesluiten.

Geen bericht in welke vorm van ze ontvangen anders had ik het meteen in orde gemaakt. Wat ik gister ook gedaan heb, maar helaas vandaag nog steeds geen internet ondanks de telefonische overboeking van geld gister.

Ik wil graag weten hebben jullie ook wel zulke gedonder gehad met je provider, of is de provider gewoon zo bot en on behulpzaam ?
Reacties (1)
Geaccepteerd antwoord In Afwachting Moderatie
Ik vindt dit gewoon een stuk betutteling van de moderator van hcc waarom mogen anderen niet gewaarschuwd worden voor slechte providers. Was het soms hcc! als dat zo is zeker bang voor nog meer ledenverlies. Jammer van zo´n mooie vereniging er blijft maar weinig goeds van over. :mad:
  1. meer dan een maand geleden
  2. Digitale communicatie
  3. # 1
  • Pagina :
  • 1


Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Reageer als een van de eersten op dit bericht!
exHCClid
Je antwoord
Upload bestanden of afbeeldingen voor deze discussie door op de uploadknop hieronder te klikken. Ondersteund formaten: gif,jpg,png,jpeg,zip,rar,pdf
• Invoeren • Verwijder Upload bestanden (maximum bestandsgrootte: 2 MB)
Nog geen HCC-gebruikersaccount aangemaakt? Klik dan hier.

Inloggen