1. Esteis
  2. Overige programmatuur en andere zaken
  3. vrijdag 25 april 2014
Dit probeer ik mbv een legale, gekochte, DVD maar het lukt onder geen voorwaarde. Office 2010 was geinstalleerd op een windows 7, 64bit computer en werkte lang perfect. Op een gegeven moment kon ik de tekstkleur in documenten niet meer aanpassen en besloot daarom het programma te her-installeren en dat lukt nu niet meer. NB: Ik had het oorspronkelijke programma eerst verwijderd uit de computer.
De her-installatie begint zo te zien normaal maar als die voor ongeveer 2/3 gevorderd is verschijnt er een bericht met de mededeling dat er een fout is ontstaan (mogelijk nr.1713) maar ik kan er toch verder niet uit komen.
Installatie in mode 64bit gaat ook zo en als ik mode 32bit probeer wordt me verteld dat er nog office 32bit bestanden bestaan die eerst verwijderd moeten worden. Ik heb echter geen idee waar ik die moet vinden.
Wie heeft hier de oplossing voor? Op het internet heb ik dagenlang rondgeschuimd zonder resultaat en hoop hier meer succes te hebben.
Wie weet het nummer van de hcc helpdesk of wil mij zelf bellen?
Groet van Sijtze Talsma Telf. 035-5382023 of [email][/email]
Reacties (2)
Geaccepteerd antwoord In Afwachting Moderatie
Soms is het nodig om Office volledig te verwijderen, bijvoorbeeld als een nieuwe versie geïnstalleerd of her geïnstalleerd moet worden.

Via het CONFIGURATIESCHERM kan je Office verwijderen, maar er blijven dan toch nog een aantal restbestanden achter.

Lukt dit niet dan kan je ook nog FixIt van microsoft proberen. http://support.microsoft.com/fixit/nl
Of dit http://support.microsoft.com/mats/Program_Install_and_Uninstall?ln=nl
  1. meer dan een maand geleden
  3. # 1
Geaccepteerd antwoord In Afwachting Moderatie
Office 2010 voor thuisgebruik her-installeren
Dit probeer ik mbv een legale, gekochte, DVD maar het lukt onder geen voorwaarde. Office 2010 was geinstalleerd op een windows 7, 64bit computer en werkte lang perfect. Op een gegeven moment kon ik de tekstkleur in documenten niet meer aanpassen en besloot daarom het programma te her-installeren en dat lukt nu niet meer. NB: Ik had het oorspronkelijke programma eerst verwijderd uit de computer.
De her-installatie begint zo te zien normaal maar als die voor ongeveer 2/3 gevorderd is verschijnt er een bericht met de mededeling dat er een fout is ontstaan (mogelijk nr.1713) maar ik kan er toch verder niet uit komen.
Installatie in mode 64bit gaat ook zo en als ik mode 32bit probeer wordt me verteld dat er nog office 32bit bestanden bestaan die eerst verwijderd moeten worden. Ik heb echter geen idee waar ik die moet vinden.
Wie heeft hier de oplossing voor? Op het internet heb ik dagenlang rondgeschuimd zonder resultaat en hoop hier meer succes te hebben.
Wie weet het nummer van de hcc helpdesk of wil mij zelf bellen?
Groet van Sijtze Talsma Telf. 035-5382023 of [email][/email]
  1. meer dan een maand geleden
  3. # 2
  • Pagina :
  • 1

Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Reageer als een van de eersten op dit bericht!
exHCClid
Je antwoord
Upload bestanden of afbeeldingen voor deze discussie door op de uploadknop hieronder te klikken. Ondersteund formaten: gif,jpg,png,jpeg,zip,rar,pdf
• Invoeren • Verwijder Upload bestanden (maximum bestandsgrootte: 2 MB)
Nog geen HCC-gebruikersaccount aangemaakt? Klik dan hier.

Inloggen