1. exHCClid
  2. Digitale navigatie
  3. maandag 25 maart 2013
Een vreemd probleem. Het inloggen op de website http://www.tomtom.com\nl_nl is niet mogelijk op een Samsung laptop met Windows 7-32 bit. Het inlogmenu "MyTomTom" bestaat uit slechts 5 regels.
De eerste luidt "Beheer inhoud". Daaronder staat "Accountgegevens".
De derde is in het Engels : "Account details". De vierde is "Aan de slag" en de laatste "Activeer code". De invulbalken voor E-mail en wachtwoord ontbreken, hetgeen inloggen onmogelijk maakt. Uitloggen is ook niet mogelijk. Het aanklikken van één van de 5 regeltjes produceert geen enkele reactie.
De helpdesk van TomTom wist ook geen oorzaak aan te geven.
Je kan wel op een andere machine (Windows 7, Vista, XP of '98) met dezelfde account op dezelfde webstie inloggen, dus de accountgegevens zijn OK.
Heeft iemand enig idee ?
Reacties (1)
Geaccepteerd antwoord In Afwachting Moderatie
Beste Peer,

Heb je Java geïnstalleerd in je browser ?....wellicht ligt 't daaraan...:o
  1. meer dan een maand geleden
  2. Digitale navigatie
  3. # 1
  • Pagina :
  • 1


Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Reageer als een van de eersten op dit bericht!
exHCClid
Je antwoord
Upload bestanden of afbeeldingen voor deze discussie door op de uploadknop hieronder te klikken. Ondersteund formaten: gif,jpg,png,jpeg,zip,rar,pdf
• Invoeren • Verwijder Upload bestanden (maximum bestandsgrootte: 2 MB)
Nog geen HCC-gebruikersaccount aangemaakt? Klik dan hier.

Inloggen