vrijdag 15 oktober 2021
  2 Antwoorden
  725 Visits
Mijn Dymo Labelwriter 450 wordt herhaaldelijke keren van mijn computer 'gegooid'. Dan krijg ik een melding als van de 'de laatste USB-aansluiting kon niet worden voltooid'. Dan moet ik de Labelwriter 450 eerst deïnstalleren, de voeding eraf halen en vervolgens opnieuw een setup van de Dymo Labelwriter 450 draaien en de voeding weer aansluiten.

Ik moet er dan wel bij zeggen dat ie dan ook de labels print die in de wachtrij van de labelwriter stonden. Gek word ik hier af en toe van... Geen idee waar dit mee te maken kan hebben.. Het betreft hier een Lenovo desktopcomputer (ThinkCentre) met 4 USB-aansluitingen op de p.c. zelf en 2 USB-aansluitingen op de monitor. De USB-poorten bezetten onder meer een muis, een inkjetprinter, een Canon Selphy printer een Dymo Labelwriter 450 en een toetsenbord. Systeem: Windows 10; 64 bit. 8 GB intern geheugen.

Wie kan zeggen wat de oorzaak is van deze steeds terugkerende foutmelding? Wie kan mij een oplossing aandragen? Bij voorbaat hartelijk dank!
1 maand geleden
·
Geaccepteerd antwoord
Dag Hein. Bedankt voor je reactie. Ik gebruik F-Secure Safe. Ik ga eens kijken wat die precies doet wanneer de Dymo Labelwriter 450 er weer wordt uitgegooid.
1 maand geleden
·
is het niet je virusscanner die eea blokkeert?
1 maand geleden
·
Geaccepteerd antwoord
Dag Hein. Bedankt voor je reactie. Ik gebruik F-Secure Safe. Ik ga eens kijken wat die precies doet wanneer de Dymo Labelwriter 450 er weer wordt uitgegooid.
  • Pagina :
  • 1
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Reageer als een van de eersten op dit bericht!
Nog geen HCC-gebruikersaccount aangemaakt? Klik dan hier.

Inloggen