zondag 07 november 2021
  3 Replies
  2.4K Visits
Het betreft mijn aangeschafte NAS Synology DS220+.
Mijn bedoeling was/is om al mijn bestanden van mijn macbook ook op de NAS te zetten.
Ik heb 2 schijven van 4tb waarvan ik er dus 1 wil gebruiken om als schaduw schijf van nr.1 te fungeren.
Nu mijn vraag: is het mogelijk om de bestanden die ik aanpas op mijn macbook, bv een word bestand of foto's aangepast etc, dat die dan ook automatisch aangepast worden op mijn NAS schijven? Of is hier een logischere manier voor?
Alvast dank, Raymond
1 jaar geleden
·
Geaccepteerd antwoord
Dat is het idee van een NAS: je maakt en bewerkt bestanden op een PC en ze worden opgeslagen op de NAS. Desgewenst kun je kopieën opslaan op beide.
1 jaar geleden
·
Geaccepteerd antwoord
Dat is het idee van een NAS: je maakt en bewerkt bestanden op een PC en ze worden opgeslagen op de NAS. Desgewenst kun je kopieën opslaan op beide.
1 jaar geleden
·
Dank je wel Dan the man, zo had ik het ook gehoopt.
Dan de vraag hoe stel ik dit dan zo in op mijn NAS?
Misschien een stomme vraag maar geloof mij ik heb l redelijk veel gelezen op de site van Synology en klaarblijkelijk lukt het mij nog steeds niet.
Ik heb bv in mij shared files in de map Music een map met muziek naartoe gesleept en wanneer ik dan later die map op mijn mac bv een liedje delete gebeurt dit niet op mijn NAS.
Waar gaat het dan fout?
Alvast dank voor het verder op weg helpen.
1 jaar geleden
·
Het is ongeveer 30 jaar geleden dat ik voor het laatst een MacIntosh heb gebruikt. Ik denk dat deze link relevant is en deze link is vermoedelijk beter.
  • Pagina :
  • 1
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Reageer als een van de eersten op dit bericht!
Nog geen HCC-gebruikersaccount aangemaakt? Klik dan hier.

Inloggen