1. Jazz
  2. Windows 10
  3. zaterdag 20 februari 2021
Als ik iets uitprint op mijn Canon MG5750 dan zijn alle letters open. Daardoor is de print vaak niet duidelijk genoeg. Hoe kan ik dat instellen op normale gevulde letters?
Geaccepteerd antwoord
Geaccepteerd antwoord In Afwachting Moderatie
Controleer de printer driver eens.
  1. meer dan een maand geleden
  2. Windows 10
  3. # Permalink
Reacties (3)
Dank voor je reactie Dan, Ik heb voordat ik de driver opnieuw heb geïnstalleerd een test print gemaakt door een eigen Libre Office document te printen. De printer startte wel op, het papier werd ook opgepakt en uitgeworpen, maar er staat geen tekst op. Daarna de driver opnieuw gedownload (was de zelfde als bij aankoop printer) en deze geïnstalleerd. Bij de vraag of ik een printtest wilde doen ja aan geklikt, maar er gebeurde niets! terug gegaan naar de installatie en wederom gevraagd om een testafdruk. Ook nu gebeurde er NIETS! Ik heb de installatie door laten lopen en weer mijn eigen document geprobeerd te printen. Ik zie nu Printer, Printer(kopie1), (2) en (3) staan. Bij printer en printer(kopie1 ) gebeurd het zelfde als eerder. Wel papier maar geen print. Bij printer (2) en (3) gebeurde niets. Printer opnieuw opgestart. Nu bij kopie 3 ook papier oppak en uitwerpen maar geen tekst.

Ik heb werkelijk geen idee wat ik nu moet doen. Alle, officiële, inkt is net nieuw ingebracht. Bij mijn eerste vraag had ik tenminste nog een print al was dat met een open lettertype. Nu heb ik helemaal niets meer. Heeft iemand nog een idee?

Groet, Jazz
  2. Windows 10
  3. # 1
Wat denk je????? Ik heb de printerinstelling op fotopapier ingesteld terwijl er gewoon A4 papier in zit en..... Hij print weer zwarte normale letters. Zowel mijn zelfgemaakte test print papier als een ontvangen factuur gaan nu weer goed. Het printen duurt nu wel iets langer, maar dat mij niet uit.
groet, Jazz
  2. Windows 10
  3. # 2
  • Pagina :
  • 1

Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Reageer als een van de eersten op dit bericht!
Nog geen HCC-gebruikersaccount aangemaakt? Klik dan hier.

Inloggen